BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 29, 2009

EnD Of HoLiDaY

Aaarghh!!! cuti ogos dah nak abes. Asal aku kena balik skolah balik ah? Aku x paham la dgn blaja2 nih.

Betol siot. Sume orang penuh dgn kepura-puraan. Dah lame aku mengkaji manusia. Sume suke bajek best dowh. I hate that about everyone!!!!!

I'm not a freak!! Sume org suke bela diri sendiri walaupun diorang salah. Manusia memang gitu. Aku pon gitu gak..

Pastu aritu aku gi mydin.. Bodoh punyer Mydin!! Dah tau bangunan kecik, sempit, padat, jual barang sket2 dahla. Pastu bajek barang murah sgt. Sume pikir untung. Our community has a contaminated minds!!!!

Aku panas tol dgn kedai mydin tuh(what the hell!!). Sempit buat r cara sempit. This is anarchism about a stinking little shop!!!!



.....END OF POST......

0 comments:

MARIO